يلا نشوف اخر الاخبار

السبت، 28 يناير 2012

مزاجي طفولي النهارده


كان في فراشة صغنتتة
مفرفشة ومزقتتة

 
كان في فراشة صغنتتة
مفرفشة ومزقتتة

 
لابسة بلوزة منقطة
على جونلة مخططة
منقطة ومخططة



 
وسط الجنينة لمحتها وهى طايرة فى الهوا
ناديتها بصت تحتها
قولتلها تيجى نلعب سوا



 
قالتلى طيب يا اسمك ايه
أنا هستخبى واختفى
فى أى مطرح التقيه
وان كنتى شاطرة تعرفى



 
قولتلها طب يلا العبى
يمو اجناحات ملونة
يالا يا حلوة جربى
هتروحى فين منى أنا



 
طارت وغابت فى الشجر
وعند أشجار اللمون
غابت تمام عن النظر
ولونها تاه بين الغصون



 
بصيت بعينى ماشوفتهاش
من الشجر معرفتهاش
كان الورق ستر وغطى
أنا قولت لأ مابدهاش



 
مديت ايديا للغصون
وبسرعة هزيتها أوى
لقيت جناح بألف لون
بينفرد وينطوى



 
فضلت كتير متنططة وهى طايرة مزقتتة
أما فراشة صغنتتة
لابسة بلوزة منقطة
على جونلة مخططة

 

هناك تعليقان (2):

BNT ELISLAM يقول...

حلوه اوى اوى واحساس الفرحى الى فيها جميل ربنا يفرح قلبك على طول يارب

وحي الخاطر يقول...

عيونك الحلوين يا بنت العزه والاسلام
والله الواحد لويقدر يأخد اولاده ويرجع بيهم للزمن الجميل احسن من الاغاني الهابطه والمستفزه بتاعت الايام دي
بصراحه انا بحسد نفسي وبحسد كل جيلي علي الايام الحلوه بتاعت زماااااان